Fredag hos mig

Så var veckan nästan slut, återigen. 
Idag har jag fullt upp. Många punkter betas av varje dag men idag blev av någon anledning extra knökat. 
Varje dag och så även idag kollar jag hemnet efter hus samt platsbanken. Ni vet, framtiden knackar på dörren hela tiden och undrar om vi är redo typ. Nu fanns det två prima jobb ute, sju mil åt fel håll men lät grymt rätt. Ska jag söka?! Hus är det sämre med tyvärr.. såvida inte man vill i ett ruckel 20 mil ifrån närmsta annan bebyggelse förstås :P.
 
Skicka alla 29 simmar till jobb och annan sysselsättning i The Sims free play samt se till att ingen tagit alls pengar för mig i Clash of Clans är två mindre viktiga men ack så roliga punkter på dagordningen. Detta görs i samband med frullen. Efter detta behövs två forum-poster skrivas klart i engelskan, så man kan få godkänt och kämpa vidare mot examen. 
 
Efter detta följer författande bostadsrättföreningens nyhetsbrev, jag satsar på serious with a hint of witty. Vad tror no on det? ;) Ska man be folk sluta slänga sopor utanför tunnan, måste så göras med glimten i ögat tycker jag. 
 
Kl 15 är det möte på riksbyggens kontor. Men innan dess hoppas jag hinna göra något skoj med Stina också. Helst vill vi åka iväg, men det får nog vänta till nästa vecka ändå. Ikväll väntar middag hos björnens kompis från jobbet. Alltid spännande o träffa nya människor och se vad för filurer ens snubbe arbetar med. 
 
näpp, time to get to work.  :)
/L 
- Det vanliga - | |
Upp