Reality in motion

Det bästa sättet att komma i lugnt läge med att det nu kommer bli mörkt och kallt är att se till att fylla sin tid med massa gött skoj. Och vilken höst och vinter det kommer bli. 

I oktober ska vi på electrokväll + middag på Stensökrogen och kolla in Alice in Videoland. Björnen fick det i födelsedagspresent av mig. 


I oktober och november fyller alla i min familj år utom jag så det är upplagt för ett antal firanden och tårtaftnar. 


I december-januari drar vi iväg på längre resa någonstans långt härifrån. Present jag fick av björnen, han vet hur jag avskyr mörkret och kylan. Thailand, Nya Zeeland eller Vietnam? Vem vet varåt det bär. 


I februari kommer Tame Impala till Stockholm och vi ska självklart dit. Ska drunkna i deras psykadeliska ljudbild och vråla till Kevin Parkers ljusa stämma. 


Känner mig rätt säker på att det kommer bli den bästa hösten och vintern på riktigt länge. 
Vad hittar ni på i höst? :) Btw, fick VG på do-or-die-tentan så det blev hejsan fjärde året här kom vi.  
/L 

Upp