Överskottsenergi och ett knippe frustration.



Va fasen gör man åt det? Det enklaste svaret är att man tränar, förslagsvis cyklar en långgrunda. Just nu har jag dock en problem; dragit på mig världens slemhosta som jag absolut inte vill ska bli värre. Så vad gör man?! Man tar ut sin frustration i form av
städning av bostaden, 
poserar för halvknäppa selfies och räcker ut tungan till stöddiga snubbar som försöker kaxa sig genom att inte flytta sig när man möter dem på cykel. Tydligen är det sånt här jag gör nuförtiden. 28, men inte en dag över 5 uppenbarligen. 

Sitter här och funderar på vad mer jag kan göra som inte gör mig mer förkyld..
Promenad?
Bädda sängen? 
Läsa bok? 
Smådansa lite grann? 
Komma på bra ämne till C-uppsatsen? 
Hmm... 

Det är inte bra med för mycket fritid uppenbarligen.. ;P 
/L 

- Personligt - | |
Upp