Let it happen (it's gonna feel so good)


Längtar till fredag!!!! 
Varför undrar du..?
Jo, då kommer världens bästa band Tame Impala's nya skiva. Omg jag har nog aldrig väntat så hårt på en skiva förut. 

Hur låter då detta underbara band?! Jo, som en psykedelisk mix med klara referenser till The Beatles Sgt Pepper-skiva, till 70- talsrock och syntar som jag ju lockas ju lätt av. Förutom allt detta är de ju helt sjukt bra, trummisen är ju crazy grym så pass att nackhåren reser sig. Det värker av längtan.. :D 
Äntligen äntligen äntligen! 

Första gången jag hörde Tame Impala minns jag ej, men jag minns att det var 2012 och att det var låten Elephant. Det är nog den perfekta första-låten med dem. De har sånt tryck i ljudbilden i just den. Sen följde ett 2013 med att spela sönder deras första två album överallt; på Spotify på diverse fester, på cd-spelaren i pappas bil, i dvd:n hemma osv.. Ska bli så underbart att spela denna nya tills den blöder i princip haha. 
/L 

- Bästa just nu -, - Musik - | |
Upp