Fredag - kärlek



Torra läppar, ben som skriker efter arbete, huvudet tomt. Tur att mannen känner samma, för jag orkar knappt se en film ikväll. 

Vart sliten hela dan efter hårdkörningen malkars igårkväll; cross cage och dansfeber. Så då passar det ypperligt att bara ligga uppkrupen i soffan lyssnandes på Best Alternative/Indie på Spotify och låta datorn ladda hem något bra. 

När jag är såhär trött blir jag lite vissen mentalt. Känner hur jag vill vara mycket mer smal och snygg, mindre klumpig och mer nätt. Känner att jag bara vill komma bort, eller åtminstone bara gömma mig under täcket och inte komma ut förän vinter, kyla och mörker är borta. 

Men då finns sån tur är min björn, varm musik och kärlek där. Kärleken är allt bra fin, man kan ju knappt leva utan någon att slänga kärlek på varje dag. ;) 
Go fredag! 
/L 
- Kär -, - Personligt - | |
Upp