Grejen om mig

Jag är hon 

..som ville bli clown, fiskare och eremit när jag var liten knodd.
..som avskyr kyla och mörker.
..som älskar Hollywood-filmer, ju mer action desto bättre. 
..som rågillade N*sync när jag gick i sexan, Savage Garden i sjuan.
..som blir mer och mer trött på hur dåligt vi behandlar våra medmänniskor på nätet; att tänka till innan man skriver är av allra högsta vikt! 
..som är ett stenhårt indiepop-fan, nu och för alltid! 
..som har svårt att säga ifrån, trots att jag verkligen borde ibland. 
..som (enligt björnen) bryr mig supermycket om saker som är helt utanför min kontroll. 
..som inte gråter mer än absolut nödvändigt. 
..som biter på naglarna. 
..som aldrig är nöjd med sin vikt, ständigt i krig. 
..som älskar sol och värme; vacker solfärgad hud och ingen eksem är det bästa! 
..som är dålig på att ringa till vänner. 
..som gärna skulle åka jorden runt, typ nu hade vart nice! 
..som nog är lite introvert ibland. 
..som är jättesugen på att bli färdig lärare. 
..som har hittat rätt snubbe att dela livet med, kan inte bli bättre! 
..som längtar efter att få skaffa hus så vi kan skaffa katt. 
..som älskar god buffelmozarella med soltorkad skinka och ett glas Valpolicella. Kan inte få nog.
..som är askass på att göra frisyrer, det blir samma till allt. 
..som tänker gå i Kalmars Pride-tåg i september.
..som vill genomföra Tjejvättern, Halvvättern och Vätternrundan.
..som undrar varför Tjrjvättern är bara tio mil?! 
..som njuter av sommaren så mycket det bara går. 
..som redan vet vilken klänning som ska bäras på födelsedagen 4 augusti.

Det är nu 7 år sedan jag började denna bloggen, men det känns som man aldrig kan bli riktigt färdig med att berätta om saker från sitt liv. :) 
Ha det riktigt gott och fortsätt läs förstås. Puss!
/L 




- Personligt - | |
Upp