Tränings-tokigt

Ja det är lite knäppt just nu, men jag fått ångan ordentligt vad gäller träning. Det blir i snitt fem pass i veckan med två pump, två cykel och ett cross cage, filar då och då in ett danspass med ;). Har ökat ytterligare något i medelfart på cykel inomhus och är på väg mot 34 km/h, det blir extra hårt nu när vi from i söndags kör längre pass på fyra mil och uppåt. Men det kommer nog, jag känner det. 

Mest taggad är jag på pumpen just nu, passet byts ut från helgen så jag gick extra igår bara för att få njuta av den braiga musiken lite extra. Man blir så sjukt pepp av den, det är säkert halva anledningen till att jag fortsatt gå såhär kontinuerligt. Tror jag ska våga fira på onsdagens pass med att lägga på så jag lyfter 12 kg istället för 10 på bröstlåten. Den är sjukt jobbig och lång som den är men man måste våga. Känner mig lite som Pippi Långstrump just nu; hemligt stark. Ingen aning om det syns utåt, tycker inte det själv. Ajja, det viktigaste är att man känner det :D 



Nu ska jag upp och spisa frukost. Har en inlämning om kalla krigets start att göra färdigt, better get to it.
/L 
- Min Hälsa - | |
Upp