Ljusglimtar i vintermörker





Hej hörni! 
Dessa bilder tog jag härom kvällen när jag var ensam och började känna mig krasslig. Kände mig ändå glad över det mysiga med julen och att man ju faktiskt kan gå lägga sig kl 21 utan att störas av ljus då. 

Nu däremot ligger jag här och önskar att  all feber ska bort, all sylvass hosta går och gömmer sig och huvudvärken ger upp. Men men, det är chill. För det blir film, böcker och kall glass i helgen. Inte så fel det! 
Btw så kan jag hälsa att min praktik på stagg har gått kanonbra, jag har hållit betydligt fler lektioner än på min tidigare vfu men det har varit ännu desto roligare. :D underbart!! Och börjar liksom känna att man ju snart är färdig. Vår 2017 är inte långt bort trots allt och jobben kommer det finnas vart jag än vill. :) vi är sugna på att flytta någonstans mer norrut mot Vättern, men det är än så länge bara lösa planer. Spännande!! 

Näpp, nu ska jag frossa lite till. Tjao! 
/L 
- Personligt -, - Plugg o sånt.. - | |
Upp