Solglas på!


Ja för nu jäklar är våren häääär!!! 
Jag blir alltid lite extra på humör när solen inte bara skiner, utan även värmer så skönt att man kan sitta på balkongen och dricka en cup of joe och bara njuta. Njuta är nog min favvo-sysselsättning. ;) 

Så vad har hänt!? 
Jo, i måndags körde jag glatt 8,5 mil på cykel själv runt Binga, Tvärskog, St. Sigfrids, Trekanten, Kristvalla Brunn, Förlösa och Kläckeberga. Det var så härligt att jag fick hålla igen för att inte vår-skrika haha! 

Har lånat hem en väldans massa böcker om och omkring Gustav III För något om honom ska det bli en B-uppsats om. Igår promenerade Stina och jag runt Svinö, käkade lunch och tjötade. Härligt, som vi brukade göra förr när vi i princip bodde grannar innan pojkvännerna kom in i bilden. På kvällen körde vi backträning med Ölandsgruppen vilket jag verkligen behöver eftersom det är något jag suger på uppenbarligen. Detta gjorde mig astjurig, vinnarskalle som jag är. Men men, det är bara att bita ihop och träna vidare. 
Så vad händer idag?!
Haha idag ska jag och björnen på Avengers: Age of Ultron, men först ska vi äta god middag här hemma. Riktig myskväll med andra ord :) Innan allt detta sks jag dock arbeta vidare med uppsats och täcka lunchen på jobbet. 
Better hop to it! 
/L 

Upp