Things will only get better



Förra lördagen hade jag och björnen en härlig heldag tillsammans. Vi började med att trampa runt en sväng på matmarknaden. Det var mest engelska och franska köket representerat, men guttans nog hade de ett italienskt stånd också. Vi köpte med tre goda korvar, sedan drog till Hansa City. Vi skulle mest bara kolla lite dimmers och jag skulle köpa ett par byxor att jobba i, men vi kunde såklart inte låta bli att köpa med oss lite möbler hem från Ikea. Och, efter att björnen fixat en stund så var det klart: vår nya egna lilla återvinningshörna. 
Checka in detta: 

Före.


Efter. 

Sjukt snyggt, eller hur! :D Ni vet ju alla hur man blir blind för hur stökigt fult något kan vara, om man bor i det ett tag. Tur vi vaknade till liv om detta. Dessutom satte björnen in extra ljus vid den bortre köksbänken. Där fanns inget ljus tidigare och vi tyckte det behövdes för att ge köket lite extra kitsch. Trivs så mycket mer i vårt fina kök nu, det känns varmare och mysigare.

Förresten har jag fått tillbaka min första tenta i antikens historia äntligen, det var på tiden. Så skönt att ha på print att man är på rätt väg med sitt andraämne. Nästa vecka är det dags att kicka ass på tentan rörande medeltiden. Håll en tumme eller två för mig ;)

/L

- Bästa just nu -, - Mode a la Nilsson -, - Mysigt - | |
Upp