So much in so little time

Oj, vilken vecka. 
Det har varit skola varje dag, semenarium och inlämningsuppgifter. Har arbetat varje dag efter skolan. 
Jag på jobbet, på väg ut i höstrusket.

Nu har jag dessutom äntligen börjat träna igen efter all förkylning. I måndags testade jag cross cage för första gången och jag bara säga; oj! Det var det värsta passet jag varit på någonsin. Ska gå igen på måndag hihi ;) man behöver få testa sina gränser tycker jag :)

Idag körde jag ett pass på morgonen innan skolan, sedan föreläsningar till eftermiddagen, följt av mer jobb. Tur att mannen lagar så fantastisk mat till när man asslut ramlar genom dörren på kvällen. Man har det för jäkla bra!

Nu är på bion och väntar på att få se Fury med pappa. Gutt att få sig en historik- och en action-dos på samma gång. Det är så många filmer jag skulle vilja se på bio just nu, men så lite tid att göra det på. 

Åh, vad skönt det är helg hörni. Jag är så slut i rutan. Ser så himla mycket fram emot att få läsa sagan om ringen-trilogin i mjukis medans björnen ligger bredvid mig. Så enkelt, men så bäst. :)
/L 
- Det vanliga -, - Personligt -, - Plugg o sånt.. - | |
Upp