Hur många bollar har du i luften?



Orken att blogga tryter nu för tiden people. Det är så mycket annat just nu så det är väl rättfärdigat. Två arbeten kvar i skolan innan sommarlov, det är jobb och massa med Torbjörns nya lgh. Hela denna vackra väder-helg spenderades inomhus flyttandes, monterandes och skruvandes. Svettigt: ja, värt det: absolut! Han får det så fint där nu. Jag har hjälpt honom välja möbler och fixa iordning så till den milda grad att när jag kom hem till min egna lgh igår så kändes den inte riktigt hemma längre. Den andra är ju då fin :) 
Äsch, nu måste jag ut i denna blåst och hämta en allmändidaktik-bok jag köpt, plus kanske handla en glass. Jag laddar inför morgondagens plugg och magganlopp med studiematerial och kalorier: som sig bör dagen innan ;) 
Harre fint hörni! (Bifogar bild på finaste fotöljen som T har ställt i gästrummet. Vem vill inte läsa nu liksom?!!)
/L 


Upp