Att få komma bort för en stund

Igår efter jobbet åkte jag och T ner till Blekinge och för att hälsa på hans pappa. Han bor i ett stort gammalt hus på landet. Vi har spisat middag, myst vid brasan och kollat på film. Inte helt fel. 


Inte jag väl kunnat tro att jag skulle få träffa en sådan go kille som min T. Tror inte så mycket på turen i vanliga fall, men kanske hade jag rent av lite flyt den här gången. Håll för ögonen alla klysch-hatare: men när jag tänker på hans blonda rufs och stora pigga ögon blir jag alldeles varm :) det är som om allt kommer ordna sig när han är med mig. 
Dessutom är T väldigt spontan, så man vet aldrig vad han kan få för sig. Idag vet jag inte vart vi hamnar, men snart ska vi lämna den tända brasan i alla fall. Spänning på småskalig nivå hehe ;) 
/L 
- Kär -, - Personligt -, - Tänker på - | |
Upp