When in Edinburgh

Alltid när man är i Storbritannien måste man gå förbi och in på en liten(stor som fan) kedja kallad Primark. De har alltid en sjuk massa med snygga väldigt prisvänliga kläder. Nu, eftersom det snart är höst var jag ju bara tvungen att få springa in där i ett par timmar. Det är en sisådär 4,5 våning att gå igenom så det gäller att ha tid. 
Lite smått o gott fick jag till slut med mig hem. Två supersnygga blusar; en djurmönstrad och en blommig, men även två klänningar och en lång svart kavaj. Förutom detta köpte jag också en band-tischa med Fleetwood Mac, 10 strumpor, fyra strumpbyxor, två trosor. Fattar verkligen inte varför 120 den strumpbyxor kostar 99 och uppåt här hemma?! Primark tar typ 30 spänn. Perfa ju! :) 



Nu kan hösten komma, jag är redo. :) 

- Mode a la Nilsson -, - På vift - | |
Upp