En bra kur börjar med en god frukost

Igår hade jag som vanligt min lediga dag.
Det hade varit en slitig helg, för jag blev sjuk i fredags,
men jag kämpade mig igenom det ändå (slapp iaf influensan turligt nog).
Så igår såg jag till att göra det jag gör bäst; ingenting! Vila, kolla film
och framförallt; äta lyxfrulle!
En mycket god omelett jag hittat i "Hundra GI-recept under 30 min" serverad med kalkonskivor och paprika. Och som kronan på verket, min goda smoothie med självplockade blåbär från i somras, osötad naturell yoghurt och honung. MUMS!!
Sedan var det bara o slänga i en film och njuta. Det blev ett par under dagen sen, förutom Iron man även gamla godingen Jumanji och på kvällen Yes man. Perfekt när man bara ligger och försöker bli frisk.
Idag mår jag mycket bättre. Har nyss varit ute på promenad med Anna och lilla Hedvig i solen. Så härligt när man blir alldeles svettig i sin vinterjacka
----> vårtecken!!  Oh yes!
Annars är fokus mest på fredag, då Fredde och jag åker o hälsar på schwester i Jönköping. Längtar!!
/L
- Och så vidare... - | |
Upp