Gårdagen bjöd på en lugn kväll i Sveriges äldsta stad

Fy fan vilken tung laboration jag hade igår i skolan.
Rätt skönt med en liten roadtrip efter en sådan monsterlab.
Efter att jag släppt av Emilia i Malmö puttrade jag vidare till Tina och Josef.
Det blev en mysig kväll framför tvn eftersom jag var framme rätt sent.
Däremot blir det inte lika lugnt ikväll.
Energin kommer flöda då vi drar till Sara, Markus och katterna i Malmö.
Sprit, vin och öl kommer intas i en lagom mängd innan Debaser.
Kvällens band är Black Light White Light och amerikanska Crcodile.
Riktigt skön rock tror jag vi kan se fram emot.
Intressant givetvis att det är Martins band som är förband :)
Vi håller tummarna för att det ska gå bra.
Eller jag VET ju att de kommer vara grymt bra.
Rocka på!
Fy fan vilken tung laboration jag hade igår i skolan.  Rätt skönt med en liten roadtrip efter en sådan monsterlab.  Efter att jag släppt av Emilia i Malmö puttrade jag vidare till Tina och Josef.  Det blev en mysig kväll framför tvn eftersom jag var framme rätt sent.  Däremot blir det inte lika lugnt ikväll.  Energin kommer flöda då vi drar till Sara, Markus och katterna i Malmö.  Sprit, vin och öl kommer intas i en lagom mängd innan Debaser.  Kvällens band är Black Light White Light och amerikanska Crcodile.  Riktigt skön rock tror jag vi kan se fram emot.  Intressant givetvis att det är Martins band som är förband :)  Vi håller tummarna för att det ska gå bra.  Eller jag VET ju att de kommer vara grymt bra.  Rocka på!

- Festprisse - | |
#1 - - viktoria - marks största blogg!:

härlig blogg :) allt bra idag? :)

#2 - - My:

hej,hur är det =) ?

#3 - - My:

hej,hur är det =) ?

#4 - - My:

hej,hur är det =) ?

#5 - - IssaTrönnblom:

fin blogg du har :)

#6 - - viktoria - marks största blogg!:

Härlig blogg :) Allt bra idag? :)

#7 - - Trueasia:

NICE SITE WELL DONE

Upp