Inga gubbar tack!

I och med att vi har påsklov från skolan (kan man väl säga), kan jag lägga fullt fokus på allt annat, som tex sälja lägenheten och träna. Det är ungefär mitt liv just nu hehe..

Hittills har två mäklare hört av sig och vill sälja den åt mig, big no no!
Så dåligt som det blev när jag köpte den här lägenheten med mäklare.. har fått mig att tycka att mäklare mest är pengasugande gubbar som inte gör mycket annat än försöker få den såld till första möjliga. Icke icke mina herrar! ;P

Nu har jag precis vart iväg på skivstång, och jag måste säga att det är riktigt pepp att gå dit och köra varje vecka. Särskilt som jag verkligen känner mig starkare för varje gång. :) Så jävla gutt!



Nej, nu ska jag äta grekisk kyckling med egengjorda klyftpotatisar, mums!

/L 
- Det vanliga - | |
#1 - - TINA M:

Heej. Jag ska höra med dom här hemma ( dvs min pappa som styr o ställer med allt :P

Men hur är det med om man har djur osv??

Jag kommer gärna på hejdå festen o säg till om du behöver flytthjälp



kramar

#2 - - TINA M:

Det ska jag göra, ringde o skickade en länk vidare till pappa så vi kommer nog kanske o kollar. drar iväg ett sms eller ringer imorgon i så fall.

Upp