Hårt.

Tjaaaa.....

Lisa har kört hårt denna torsdag. Jag vet ingen som är så trött på morgonen och har så svårt att komma upp tidigt som jag (eller jo, kanske fredde hehe).
Uppe vid kl 6 imorse. Uscchaan!
Cyklade till morsan och lånade bilen. Körde till Dalen för att besöka tandläkaren. Jävla skitväder hela vägen dit och hem!
Fina tänder hade jag iaf. Alltid nått... :)

 Yeah!

Efter tandläkaren bar det av för en låååång dag på jobbet. Men det gick fint det med. Tiden har trots allt gått fort, skönt! Imorgon är det kort dag, så jag hinner simma, yay!!

Papa Joe kommer snart hit och vi ska äta tillsammans. Det gör han nästan aldrig så det ska bli riktigt trevligt. Hoppas han ska ut med den totala oredan som råder här haha... Bara orkar inte ta fram dammsugaren.

Kollar in "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show". Fy fan vilken jäkla skit-grej asså! Verkligen inte värt TV-tiden.

Så jäkla fint med helg snart!
Första på länge jag är helt totalt ledig! Wooheu!! Synd bara att Fredde ska jobba...
Jag antar att frågan som alla ställer detta veckoslut är;
Ska du på Springbreak i helgen??

/L

- Det vanliga - | |
#1 - - Frida:

Hej Lisa!



Stefan Törnblads tjej här..vi hejade på apoteket för...öhh...typ ett halvår sen kanske!? Han visade mig din blogg sist jag var i kalmar så nu var jag inne och kikade lite mer! Måste säga att nya frisyren blev superbra! =)

Tänkte att det kunde vara kul att dra ihop en liten fika eller grillning eller nåt med dig, mig, Fredde och Stefan! Vad sägs?

Ha det så bra så länge!

Frida =)

#2 - - Exo:

Namnet på det där programmet avskräcker mig :S Har inte sett ett enda avsnitt, bara reklamen. Har inga planer på att se den heller

Upp