Festsugen !

Hej där!

Idag har jag jobbat. Men igår var jag ledig.
Vaknade upp glad och utvilad i min rena skönt stylade lgh.
Chillade hela förmiddagen. Framåt eftermiddagen kom syrran och hämtade mig och vi drog till city och shoppade.
En randig klänning, vit Bh, lite trosor, strumpbyxor, paljettväst och vitt linne senare inser att jag nästan glömt det jag faktiskt åkte in till stan för, nämligen strumpor haha. Så jäkla typiskt mig. Kan inte vistas i stan precis efter löning ju.
Dagen avslutades med god nyttig middag som jag lagat till mig och Fredde och gott vin. mysigt! :)

Fredde och jag ska på fotbollskväll hos Mackan. Fredde har ingen röst och jag är mega fett festsugen, vilken härlig kombination haha! ;) Vi får köra med teckenspråk och öla ikväll ;)


Längtar mer och mer till vecka 15. Då kommer verkligen alla älsklingar hem, Tina och Sara + alla kusiner från Nilsson-sidan. Som gjort för feta fester!! Yeah!

 (Längtar!)

Nu får du ha en bra kväll, så får vi se om jag får till en fet fest hehe.. !! ;)

/L




- Det vanliga - | |
#1 - - Tina:

var har du grävt fram den där bilden?? inte så smickrande hehe:P

#2 - - Lisa:

Man kan väl inte alltid var supersnygg heller hihi..

Upp