Nilsson i solsken.

I'm sailing my own
My own sweet way, around the world...

Sitter och lyssnar på The Whitest Bot Alive. Spår 5 på plattan DREAMS heter Done with you, muy bien whitest! :)

Idag är jag ledig från jobbet, vilket är ovanlighet för mig. Ledig någon dag på helgen, javisst, men på en vanlig vardag, icke!
Sov lääänge idag.. det blir lätt så när man sitter uppe och inte kommer i säng kvällen innan hehe.. Städade ur köket och pysslade lite, så jag var inte ute i solen föran kl 13. Cylkade till Kalmarsundsparken och la mig. UUU så skönt! Ett dopp blev det också. Snabbt!
Framåt 16 kom morsan och joinade. Vi solade någon timme, sen blev det hemfärd. En ganska lugn eftermiddag, helt fri från action.
Mutti och jag pratade lite om mat och sådant när vi solade. Hon kör ju sina snabb-diter och grejer, och jag har själv aldrig riktigt trott på det där. Jag är mer en som tror på träning och hyfsad kost. Men ett bra tips hon gav mig som jag inte ska glömma; minska portinerna! Så det jag försöka ikväll, när jag nu ska ställa mig vid spisen. Och äta ännu mera grönt. Fler tomater och fler morrötter, är så dålig på att ta i vad det gäller den biten.
Ikväll blir det nog kyckling av något slag. :) Yummy!

Tjao!

 
Nilsson älskar sommaren!! Yeah!

Ikväll blir det Larmtorget för att ta ett glas vitt och lyssna på musik. Det blir kanonfint! :)

/L
- Det vanliga - | |
#1 - - TINA M:

Hejsan :)

Yes haft min blogg ett tag, o läst din lite då och då.



Japp länk är på G

Upp