Låt den rätte komma in

Tja!

Kollade just in Guldbagge-galan med Fredde. Låt den rätte komma in vann såå rättvist en antal tunga priser, fy fan va nice!
Äntligen vinner en film jag sett och som är riktigt riktigt bra.



I helgen var de fest, fet fest.
Fest i två lägenheter kan man säga, en hel våning hehe..
Fredde bjöd in till fest hos sig, men eftersom vi till slut blev så många, fick vi flytta in till Johans.
Kvällen bjöd på både bra och mindre bra musik,
En "Sås" som föll i baren ;),
Spill o galejj,
Ett par mjukisbyxor,
"de e inte techno, de e club" (vi dansade inne hos fredde en stund)
Jeppes "glöm inte bort"-lista
Jätteöl på Pipes
Ett borttappat kreditkort
osv...


Snart har jag dator.
Så fort mammas rensat sin dator på massa foton är den min. :)
det blir fint. jag är inte kräsen av mig.

Nu sitter Fredde bakom mig och jobbar på sin senaste hit med nya bandet Pennys kniv. hehe eller ja, de som ska bli en framtida hit.
Har jag förresten nämnt att bandet och jag jobbar på ny låt som vi sagt ska vara klar innan Januari är slut. Vad den handlar om vågar jag inte berätta om här på webben av fina skäl.
Maja var med oss idag och sjöng lite, det gick bra. Saknat det där rivet som finns i hennes underbara röst. Hon har nog saknat oss med :)

Nu ska jag slänga mig på soffan och ge min kille en stooor kram!

/L
- Det vanliga - | |
#1 - - Lisa:

Halloa! Jag mår bara bra, tack. Hur är läget med dig? Jo, jag kommer hem nästa vecka.

Upp