"den alternativa julaftonen"

Sitter här på det mjuka arslet och suckar förnöjt för mig själv.

Har tillbringat kvällen stekandes pannbiffar till imorgon och surfandes på Calles gränsshop-sida. Det kan alltid vara bra att ha checkat priser och tillgång innan man far iväg för att handla. Ja, just de, det är dags för den årliga trippen.
Mamma, jag och Hanna drar en gång om året till Tyskland för att handla öl, umgås och äta god tysk schnitzel. Jag brukar kalla det "den alternativa julaftonen", eftersom man blir lika sprallig som ett barn när det är dags för inhandel. :)

Åhh, sovmorgon har jag imorgon, uu det är så skönt.

Fredde repar med sitt band ikväll. My Sunrise (www.myspace.com/mysunrise) har spelning på ungdomsnöjesgrejen på Valborgsmässoafton i Kalmar Sporthall. Den där som Afasi & Filty ska spela på också. Guu va jag glömmer saker ibland alltså... puha!

Shoppade en smula i eftermiddags med morsan. Ett par "romar"-dojjor som går långt upp på benen, svarta, nice! Och 
så en bra trådlös telefon till hemmet, + en skiva. Kan man låta bli att köpa I'm from Barcelona s debutskiva, när den bara kostar 49 kr?? nä, skulle icke tro så..


 
(I'm from Barcelona)


Skulle välja en passande ringsignal till telefonen..
Gammal staggnist som jag är kunde jag inte låta bli att välja Auld Lang Syne.
Vi får se om vi drar jämt... ;)

Sov gott!

/L

Hoppas F ringer snart :)

- Det vanliga - | |
Upp