My lovely breakfast

Amen tjena på dig måååndag, 

din gamle räv!! ;D

Idag startade jag dagen med en mycket intressant och mix av kokt ägg med lite majonnäs på, kesorullar och en smoothie vid namn "blueberry dream". Visst ser det smarrigt ut?! Det var det också. 

Min vecka är liksom min frulle, blandad. Det blir snack med min handledare om mitt examensarbete, literary review med min andra lärare i metodkursen, vikarierande på Jenny en liten sväng, träning idag, på onsdag och torsdag samt en tur och hälsa på mina kompisar i Värnamo över helgen. 
Lite av det bästa fick du där. Hoppas dessutom att min fina klänning från Other stories kommer. Skickade tillbaka den förra veckan för att storleken var helt sjukt för stor, hur ofta händer det mig liksom?! Sen kommer det säkert mer. Men det tar vi när det händer ;)

Tjao! 



- Det vanliga - | |
Upp