Comeback

Tjena! 


Jag testar att liva upp min blogg igen tror jag.. på sistone har jag tänkt och tyckt mycket för mig själv och tänkt att "hmm kanske borde jag skriva av mig på bloggen en sväng igen. En blogg fyller ju ett terapeutiskt syfte på det viset, då man upplever en slags uppfyllning när man får ner saker man känner någonstans, att minnas och komma tillbaka till senare. Liksom liksom ;)

Jag tänker att vi startar med en lista, vad händer just nu?

På min radio:
Bästa podden: Wollin & Wollin, grymma kalmarbrudar som inte puttinuttar utan bara kör på och diskuterar senaste nyheter blandat med humor. Jag lyssnar ikapp från början till slut. 

På Veckans topp sju (Spotify):
Provar Tomas Stenström lite för att se om svensk musik kanske går att lyssna på nu för tiden (sångtexter på svenska låter så pretto), annars godingar från Temples, Speak, Electric Guest, High Highs osv.. mums! 

I plugget:
Skriver en himlans massa forum posts om olika metoder inom engelska-undervisningen. Dessutom ska jag skriva en snygg uppsats som förtydligar det jag hade presentation om i förra veckan om ungefär samma grejer som i den andra kursen. Som du märker har jag extremt svårt o hålla isär kurserna. 

Veckans favoritdrink:
Kaffe med en mix av Hazienda och Irish cream från Gerdas i stor megamugg med mjölk såklart! :)

Nä hörni, om man skulle ta tag i livet lite grann.. 
tjo!

- Det vanliga - | |
Upp