Min vecka..

Hej bloggen! 

Mycket händer hela tiden, det märks att man går sista åren på lärarprogrammet minst sagt. Dessutom snurrar allt annat runt omkring snabbare dessutom. Jag är fasen rädd jag ska vakna upp som 60-åring och undra var all tid tid tog vägen?! 

Den här veckan är det dock något lugnare. Idag är det självstudier på hög nivå; läsa torka aldrig tårar utan handskar för uppgiften om social utsatthet, läsa annan kurslitteratur för grupparbetet på onsdag. Ev ska jag flika in bodypump ikväll för hålla kroppen igång. Middagen ikväll blir sen för björnen jobbar i Linköping. 

Tisdag är det lite samma med plugg plus även jobb också. Sedan hoppas jag kunna följa med ut och cykla innan dan är slut. Håll tummarna! 


Onsdag är det grupparbete first thing på morgonen, sedan tänker jag cykla på egen hand. Man behöver träna att köra lite själv med mot- och medvind plus teknik. Samt att man måste få nöta in milen i kroppen. 

Torsdag ska vi spela upp scener som vi arbetat ihop under rubriken elevhälsa. Utöver det har jag inga planer den dagen, sköönt! Brillor i solen med en kaffe och gött häng med någon polare? 



Fredag tänker jag cykla med Stina. Utöver det plugga om det fina rester kvar från veckan. Annars börja på nya saker till veckan därpå. Heja heja! Tänker avsluta jobb-veckan med en kall bira. Nom nom! 



Lördag hoppas jag bli solig så man köra längre sträcka med björnen. Fika/lunch på något fint ställe längs vägen. 



Söndag blir veckans lugnaste dag. På sin höjd fikar vi med några, kanske promenerar och kollar på något vårtecken i parkerna. Mysigt värre!! I min värld skiner solen varje dag :)

Vad gör du för skoj denna veckan? :)

Kram/L 

- Min Hälsa -, - Plugg o sånt.. -, - Tänker på - | |
Upp