Veckans?

oh man..
jag känner mig all over the place med bloggen just nu.
Det finns liksom ingen följetong.
Vad skulle man kunna ha för kul som återkommer varje vecka??
Något kul för folket att följa? Verkar vara en bra grej för att få läsare att återkomma. (även om ni som redan sådär härligt spontanföljer bloggen är sjukt mysiga med bästa smaken någonsin!)
Kanske en Veckans outfit?? Njaaaa, ingen nyhet direkt.
Det har typ varendaste blogg som existerar, så det blir ju inget spännande.
Och förresten, varje gång jag köper något vintage online så postar jag upp
det, så man kan säga att jag redan har en
liknande sådan (fast mer rolig och spännande liksom hehe).
Hmm... Veckans fniss då? Typ om någon på tv gör bort sig,
fredde säger/gör något galet (gör han förresten ofta), eller
det händer något annat kul här i stan.. ?
Ja, det skulle kunna vara något.
Så mina damer och herrar,
from denna veckan har jag ett segment i min blogg
vid namn Veckans fniss. Hihi.
Heyyyoo!
/L
- Veckans fniss - | |
#1 - - Johan:

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

Upp