Inte riktigt van än..

Man skulle komma på ett nytt namn för träningsvärk,
ett ord som beskriver hur stel och hård och ond man är
i låren när man reser sig.
Det är egentligen bortom träningsvärk.
Det är något mer, något värre!
Shit, tänk om jag inte kan gå imorgon?
Då ska jag nog skippa body pumpen jag tänkte gå på. :S
Inte visste jag att kettlebells, indoor och sumba
kunde ge mig sånn här värk.
Jag gissar att jag "latat" till mig ordentligt i sommar,
för än så länge verkar mina muskler inte vara i närheten
av vad de var i våras.
But I'm getting there, tro mig.
Indoor-passet idag kändes redan mkt bättre mot förra onsdagen,
och kom upp på svindlade hög pulsnivå på sumban.
Det bästa med gruppträning är verkligen den,
att man har så roligt att man glömmer att det faktiskt är jävligt jobbigt!
;)
Jag har ett par jeans.
Jag har tio par träningsbyxor.
Jag är redo för höst!
- Min Hälsa - | |
Upp