Nilsson o hälsa.

Jag läser nästan varje dag i tidningar eller på nätet om "sätt att bli smal o hälsosam på".
Gör så gör si bla bla bajs!

Nepp nu tänker jag göra en egen liten lista.

Nilsson må-bra-tips:

- Var tillsammans med nån du gillar så mkt som bara möjligt, kompis eller pojk/flickvän. Då blir man inte lika sötsugen!

- Mkt sex ökar välmåendet och raderar negativa tankar.

- Ät vettig goood mat som du gillar, gå inte på vissas tjat om trist käk, torr o dant. Protein är viktigt!

- C-vitamin till frukost varje morgon. Jag dricker c-vimin, mums mums! Mkt bättre än sockrig juice. ;)

- Hitta rolig träningsform. Jag byter lite hela tiden till nått nytt, för jag tröttnar så fort.

- Frukost är det viktigaste målet på hela dagen!

- "Ät inte det o ät inte de.".. blä blä. Lagom är bäst, lite av varje.

- Starka kryddor ger fart i magen. Alltså, ät mkt thai o indiskt, yummy!

- Det svåraste för mig är portionskontrollen, när man är ashungrig!
Det kommer jag aldrig kunna bemästra. Då får det bli ett extra varv runt kvarteret istället hehe..


Go kväll på er nu!

Imorgon börjar skolan, blandade känslor där.
Sjuk halva insparksveckan, ingen hit!

/L
- Personligt - | |
Upp