Låt oss börja skolan!

Hej hej!!

Freddes dator är mysko, så därför har det inte blivit något bloggande från min sida på länge.
Idag, en vanlig måndag, har jag varit på upprop.
Yes, thats right, Lisa börjar skolan.. igen.

Uppropet, cid kl 9.00 imorse, var i en stor sal, för jävlar vad vi var många som ska gå Collegeår.
Efter upprop, delades vi in i små grupper och fick vita band att sätta på hjässan. En rundvandring i Kalmar (haha jag hittar ju inte överallt ;) ), och en tur till Kåren senare, var jag ledig igen.

Nu har jag vart hemma en stund, lagat käk och slappat.

Halv fem är det samling i Norrgård. Därifrån ska vi gå till Lindö där Cnas ska ha lekar hela kvällen. Förhoppningsvis blir det riktigt nice. Nu är bara frågan; ska man ta med sig öl??



/L
- Det vanliga - | |
#1 - - Theresia:

Hej Lisa,

vad läser du på högskolan då???

Kram Theresia

#2 - - Tina M:

Såklart öl ska med, det är väl konstant fylla som gäller första veckan?? så var det ialf för mig!!

#3 - - Lisa:

Till Theresia:



Jag börjar på Collegeåret.

Man läser biologi, kemi, matte och fysik. Sådant som de som gick natur på gymnasiet läste.

Fast vi läser det supersnabbt!



Vi får se hur det går...



Hur går det för dig?

Kram kram

Upp