Mot Tyskland.



Inatt bär det av. Kvart över tre måste jag upp, kvart i fyra kommer morsan och hämtar mig.
Vi ka åka till Rostock på mini-weekend. Gör vi varje år. Handlar massa alkohol, äter gott och umgås. Det blir nice.
Det jobbiga är bara att komma upp imorgon bitti, satan vad jag är morgontrött!!!!
4 olika beställningar har jag att ta hand om, + att jag ska handla till mig själv.
 
Är det någon i min ålder som festar på Valborg längre?
Valborg känns som en påtvingad högtid, då man är tvungen att festa. Nä, usch på de. Jag har inte partajat på Valborg på 4 år snart. Och jag har knappast missat något. :P

Nej, snart dags för schnitzel och god ljus tysk öl! Wooheuu!! :D

Tjoo!!

/L
- Det vanliga - | |
#1 - - Lisa:

Åh, avis blir jag. Ha så kul på eran lilla semester nu o ta vara på tiden! Ät och drick mumsigt. Kram

Upp