Me being a busy little bee

Greetings!
Här ligger jag och björnen upptryckta i hans stora mysiga våningssäng på Bråtabron. :)
Vi ska på bröllop imorgon, Torbjörns barndomskompis Mia gifter sig och detta ska firas lördagen lång. Ska bli spännande att träffa massa nytt folk, att gå på bröllop till några bekanta är lite som att smygkika in i deras krets av umgänge, när man som jag är ny i gänget. Alltid lite pirrigt :) men oh så skoj det ska bli :D 

Annars har veckan gått kanon! Första föreläsningarna har rullat på med bravur, nästan helt tack vare iPaden och tangentbordet. Än så länge känns historia som rätt val i andra-ämne. Håll en tumme. Förutom plugg har jag såklart klämt in jobb tre dagar också. Lite cash är ju som vi alla vet en vital del när man studerar :P 

Vi har också cyklat lite, vilket var en baggis efter söndagens långa tio mil. Fyra mil.. Phhht inte alls någon stor grej. Rutin. Hehe, snorkigt det låter men fan så gutt alltså. 



Nu ska jag joina min kille som små smått börjat somna in bredvid mig. 
Ha en go helg hörni
/L 
- Min Hälsa -, - Personligt -, - Plugg o sånt.. - | |
Upp