Det pluggas, det flyttas, det städas.

Omg, det är mycket nu. I söndags flyttade vi allt jag hade kvar på Erik D. Mycket slängdes, mycket gavs bort. Det något befriande över att göra sig av med en massa grejer och kläder du inte alls använder. Det ligger ju bara till last. Det tog nästan hela dan och vi avslutade hemma med Stina där vi gick igenom ytterligare 3 upphittade lådor med kläder. Nu har både hon och jag boostat garderoberna för hösten, och det kostade inte en krona ;) 

Jag i en utav många snygga kreationer som fanns dolt på vinden. 

I måndags hostade lärare F fram att man bör ha läst hela boken Romare och Romarinnor till tisdagen. Inget annat att göra än att sätta sig kl 18.30 efter föreläsningen och läsa tills man var färdig, kl 03.15. Astrött men väl förberedd kom jag till plugget igår där det plöjdes Rom och Kina plus då semenarie på boken. Hem astrött, vi skulle egentligen cykla men björnen hade jätteträningsvärk och jag var helt ur, så det blev promenad till City Gross istället. 

Idag blir det full on flyttstädning och sedan ska vi cykla när björnen slutat jobbet. Håll en tumme att det går fort att städa, jag är nämligen inget fan och har aldrig flyttstädat en hyresrätt. Får väl googla hur man ska göra. ;) 

Ha de gött hörni! 
/L 
- Det vanliga -, - Och så vidare... -, - Plugg o sånt.. - | |
Upp