Mina fabulösa dagar i oktober


Skola: 2-3 gånger i veckan. Tar upp typ hela dagarna och när man kommer hem är man trött i skallen och seg i kroppen. Massa nya namn, händelser och platser att smälta när man läser historia serru. 

Jobb: Inte mycket nu på hösten. Mest helg om något. 

Träning: Inomhusträningen har börjat på allvar. Vem vill cykla i regn och rusk liksom!? Fast är man som jag förkyld så blir det ingen träning inne heller. Så trist alltså. :/

Hemma: Här går det som allra bäst. Vi inreder vårt vardagsrum; satte bland annat upp en Uno Svensson-tavla i helgen och jag har äntligen hittat snygga kuddfodral samt att vi också kollar matta på(hör och häpna) ellos hemsida. Kommer bli superfancy! :) Dessutom är björnen klar med fixandet av vitrinskåpet vi köpte för ett tag sen. Han satte in ljusslingor i det så man kan skifta till vilken färg man än tycker passar för tillfället, asbra partyhöjare if you ask me ;) 



Nöje: Eftersom jag inte kan träna veckan tar jag chansen till extra läsningen. Har just börjat med Lord of the Rings-triologin på engelska, och än så länge är den så sjukt mycket bättre än på svenska. Är totalt inne i ett sådant fantasy-flow just nu sedan vi såg extended version på alla filmerna i slutet på förra veckan. Älskar att vi båda är så sjukt filmnördiga, björnen och jag. Annars hade den ena blivit riktigt less på den andre. 

Btw, vill du ha en awesome tips på serie; True Detective. HBO:s kanske bästa serie på riktigt länge. Woody Harrelson och Matthew McConaughey är sjukt bra och storyn välproducerad och spännande som få. Check it out!


Ha en riktigt go kväll nu, själv ska jag avnjuta björnens smaskiga köttfärssås, yummie! 

/L




- Film/TV -, - Min Hälsa -, - Plugg o sånt.. - | |
Upp