Candy for my ears

Vi har den värsta regn och rusk-dagen ever, då sitter jag och Stina och pluggar. Stina har för övrigt kommit hit och lagat superdupergod köttfärssås och spagetti. Fy fasen vilken service må jag säga! :)
 
När det nu ruskar såhär mycket ute, tycker jag att ni alla förtjänar ett bra musiktips eller två.
Guards har en låt som heter Silver Lining, gillar man indiepop och sånt så är det en pärla minsann. 
 
 
En annan liten mumsbit jag plockat upp på sistone; The Little Ones med låten Argonauts är definitivt värt en lyssning (eller massor!). Sjukt gott intro som bara klistrar sig fast på en som en blöt tischa en regnig sommardag.
Nam nam!
 
 
Så, nu har jag serverat två gobitar. Hoppas jag fyllt dina öron med smask för kvällen i alla fall.
/L 
- Musik - | #guards, #thelittleones | |
Upp