"Eight is a lot of legs Daviiiid!"




Mindre än 6 dagar till vi drar nu, Stina the great och jag. Vi ska shoppa, strosa, besöka Madame Tussauds(omg, stavning?!)  och Making of Harry Potter, äta gott och dricka gott. Jag är lite sugen på att besöka 221 Baker Street och kolla in dörren där Sherlock Holmes och Dr Watson bor (nördigt jag veeeet!), det ligger ju nära vaxkabinetten. :)
Det enda som står i vägen nu är ett final paper i Litteraturdidaktiken. Men om jag börjar idag, skriver nån sida, tar två sidor imorgon och två på fredag plus framsida och referenser, borde jag vara klar fint i tid. Märkligt att vi inte ska ha fler litteraturkurser och mer med Niklas. Snacka om att jag gått från att inte fatta något och tycka att det varit ganska flummigt till att riktigt gilla litteraturkurserna och se fram emot våra härliga diskussioner. :) kommer sakna detta! 
/L 
- Plugg o sånt.. -, - På vift - | |
#1 - - Anonym:

WOHOOO! :D:D:D:D:D

Upp