Flitiga Lisa

Nu blir det snäppet ännu mera skoj att börja plugget igen på måndag. Jag har varit i leksaksaffären(Media Markt) och införskaffat mig en iPad Air. Dessutom har jag handlat en FabricSkin Keyboard Folio från Logitec, så att jag alltid bär med mig ett bra skydd/tangentbord om jag behöver skriva arbeten. Mjau I'm happy! Lite sådär pryl-glad ni vet som man ju blir när man handlar dyrt skit man inte har råd med resten av året. 
Hörlurarna mina var utsletna så de var välbehövliga. Inget prylgalet om dem inte. ;) 
Idag har vi också köpt en begagnat hörnskåp som vi hittade på blocket tidigare i veckan. Precis torkat av allt damm på det, så imorgon blir det till att måla det vitt. Knopparna ska även bytas. Yay, det är sjukt skoj med projekt! 
Såhär ser skåpet ut nu:

Spännande att se hur det blir. I mitt huvve är det fab, men man vet ju aldrig.. 

Nä, nu ska jag bli bästis med min pad. 
Tjao! 
/L 
Upp