Gnällspiken talar..

Var riktigt nära på o skriva något om detta på Facebook, men insåg att hacka på alla för mjäkigt glada pigga inlägg liksom inte tjänar mer till än att ge mig bitterkärring-stämpel of the day.
Så nu ska här gnällas
På alla morgonpigga utsövda jävlar som går upp till gymmet kl 6. Öööö! Va e ni gjorda av plast? De e mörkt, kallt o trist o ingen är väl fan utsövd kl 6.00??? Aliens?
På min voicethread som går åt pipan för jag ej riktigt greppar va som ska göras så stackars chris knappt kmr fatta vad jag menar heller!!
På att alla kursplaner i engelska är sjuuuukt långa att läsa igenom, bajs på de!
På snön som vägrar försvinna!! Kan man längta mer till våren!!!?
På glada människor generellt idag!! Skräp på er, ja där hör ni.

Har jag nämnt att jag har en dålig dag?

- Inte på humör - | |
Upp