Shape up!

Hej!
Haft en go helg?
Jag har bara jobbat i princip, så här har du icke missat något..
Igår var jag ledig, uu så skönt!
Besiktade bilen, lunchade med Malin som också gjorde några coola undersökningar
av mina ögon, shoppade joggingskor på Kvarnholmen, ytterligare skor och kavaj på Hansa
och sprang 5,5 km på Stensö. Plånboken blödde men jag var på topp!
Så himla härligt att äntligen kunna börja träna igen efter all sjukdom och snörvel.
Trodde aldrig jag skulle kunna springa nästan hela, men tack vare Göran som sprang med
gick det det ju faktiskt, om än tungt och flåsigt. ;)
Mamma och Anna-Karin körde power-walk, och from nu ska vi köra 5,5 varje måndag.
Med Görans hjälp i spåret kanske Drottning Margareta-loppet kommer gå riktigt bra.
Jag är bara sååå himla glad att vara igång igen. :D
Näpps, nu ska jag göra Zumba Fitness här hemma.
Tjao!
/L
- Min Hälsa - | |
Upp