Tillbaka i snön...

Och så var jag hemma igen... det är skönt.
Men det var också skönt och väldigt behövligt att få resa bort lite.
Ingen som kunde ringa in mig på jobb, inget skolarbete som behövdes diskuteras eller mailas om,
alltså kan det inte nämnas för många gånger: SKÖNT! Fin bonus att goooa betyg kommit på Ladok som en liten julklapp. Thanks :)
I veckan som gått harMalin och jag har tagit det lugnt, åkt runt och kollat lite, men mest solat plus ätit och druckit en del med.Jag har tagit för få kort som vanligt, men lovar visa en del av dem här under veckan.  Tycker aldrig att foto riktigt räcker när man vill visa vackra platser man besökt... men men.
Ikväll är det upp-packning som gäller, plus att jag ska läsa ut den oj så spännande bok jag haft med mig som jag fick i tidig julklapp.. haha vågar jag nämna vilken det är..? haha.. det tar vi en annan gång hörni.
Tjooolahopp!
- Bästa just nu - | |
#1 - - Stina Holm:

Här finns en tjej som gärna vill se de bilder du tog! Jag är blek som ett spöke och är samtidigt grön av avund för att inte jag fick åka till ett varmt land och dricka paraply-drinkar och sola!
Skönt att du kom hem i ett stycke missy L! ;D

Upp