Ur mobil: VT 12


På födelsedagsfest är jag alltid pepp.

Lunch på stensö när det var som mest snö.

Min froh och jag passade Freddes föräldrars hus och gosiga djur.

Superdupertidigt en morgon när jag skulle skjutsa papps o co. Lilla Asstrid höll mig sällskap i hallen.

Harry Potter and the philosophers stone?? Nej, Stensö kl 10 en förmiddag.

Vilket härlig utsikt naa?!!

Gissa plats? Erik och Malin, jag och Fredde på "förbjudna" VIP-avdelningen, sörplandes på drinkar i väntan på Svenska Björnstammen.

Hälsade på Tina i GBG. Feberyran till trots shoppade jag fina second hand-klänningar och blusar den helgen.

Tog hand om katt och hushåll ytterligare en gång. MYS...

...och passade på att spela lite flipperspel den här gången..

..och skön musik på jukeboxen.

Tillbaka på fina Stensö. Här är jag flera gånger i veckan, lunkandes eller gåendes. Nu börjar det märkas att sommaren är på väg. Jag älskar verkligen den varma våren!! Känns som man kan klara vad som helst, efter en lång skön promenad bland vitsippor, fågelkvitter och torkat sjögräs.

Nu måste jag iväg och plugga egenvård,
kör hårt för att bli färdig lagom till öppnandet av nya Kronans D i city.
Lisa Nilsson, säljare. Klingar så mkt bättre än kassabiträde, dont you think?! :)
/L
- Foto - | |
Upp