Laddar!

Imorgon bitti kl 7.07 bär det av mot Jönköping och Hanna och Edli.
Herre jävlar va jag är pepp!! Var riktigt länge sen. ;)
Har förrutom packandet även provat lite klänningar (bland annat den vita prickiga som jag har som mål att komma i, kommer en bildserie på det om några veckor), och upptäckt att somliga numera sitter bättre (lösare) än tidigare. Det har alltså varit två bra veckor, naaajs!
Men nu är det totalladdning inför morgondagen.
Jag är så pepp att det känns som om mitt huvud ska flyga av.
Har du någonsin haft den goa känslan? :)
För-förfest + förfest med Veronica Maggio i Huskvarna + utgång i Jönköping = fy faan vilken fin kväll vi kommer ha!
Lördag blirre nog vinkväll med Xbox-spel, GUUTTT som bara den det också.
Näpp nu ska jag snart dra mig tillbaka.
Gick upp extra tidigt idag, så jag skulle vara extra trött och därför somna
extra tidigt så jag är pigg imorgon.
Tackar Malin och Anna för trevligaste lunchen på länge,
och mig själv för jag pallade mig ända till Öland för ett indoorpass.
Det har varit en god dag,
och nu ska John Blund ta mig över till en om möjligt ännu godare sådan.
Suss gott!
/L
- Lite sådär extra glad - | |
#1 - - MaryJane:

konstig fråga, vad hade du gjort ifall en giraff plötsligt stod framför dig när du gick på stan? :D

Upp