Göteborgsresan!

Edli hade fyllt 25, vilket vi firade med en tripp till GBG.
-
Uppe med tuppen bokstavligen..
Erik
Niklas och Bella
Edli
Framme och incheckade i Gothia Tower.
Utsikten från hotellrummet.
Dags för karuseller!!
Syrran var fett pepp! ;)
Jag är mer av en berg- och dalbane-människa, så jag avstod Hang Hai.
Snurrigt!
Lunch- och ölbreak. :)
En norsk musikkår spelade utanför restaurangen. Så mysigt!
Erik åkte bara Juke box och Flum ride.
Hej Hej!
Här har vi precis kommit ut från Gasten. Alla blev lite ksärrade så en öl satt perfekt i det här läget.
Jag gick längst fram och jag tror inte jag har skrikit och skrattat så mycket på riktigt länge! Gör det gärna igen. :)
Vi gjorde en tripp in i spegelhuset, och åkte även Balder, Kanonen, Flum Ride, Bergbanan, Kållerado och Bella o Edli vågade även åka Atmos Fear. Crazy! Blev lite kär i Kanon, fy fan va skoj den är!!
Efter dusch och italiensk restaurang försökte vi peppa till fest..
Hey!
.. men vi var för trötta efter en natt utan sömn o sen Liseberg på det.
Så vi kraschade i säng istället.
På söndagen blev det en del shopping, men det blev det tyvärr inga bilder på.
Vad jag inhandlade kan ni däremot få se senare. :)
-
Nu bara måste man ju ut i den "tropiska" värmen som är ute idag.
Tjingeling!
/L
- På vift - | |
Upp