Logg.

Kl. 15:14
Det går långsammare än va jag trodde.
Jag peppar upp mig själv med en cykeltur till Berga Centrum för inhandling av ingredienser till grekisk sallad. :9
Stay tuned for moore..
....................................................................

Kl 16:45
Tillbaka från affären.
Göra god greksallad är piece of cake,
vitlöksbaguette i ugnen likaså.
Mums!
Nu ska jag låta mig väl smaka.
....................................................................

Kl 18:25
Aaa just de..
Man kanske skulle fortsätta plugga.
Hehe..
....................................................................

Kl. 18:32
Jag älskar verkligen krim-tv.
Kanske jag skulle bli polis istället? ;P

....................................................................

Kl.19:25
Visste du att Band of Horses har kommit ut med ny platta?
Nä, knappt inte jag heller,
om inte det vore för min musikälskade Fredde.
En vecka i Grekland, och man tappar kollen direkt hehe..
....................................................................

Kl. 20:41
Usch på särskrivningar.. överallt!
I tv, tidningar, på folks bloggar.. everywhere!!!!
....................................................................

Kl. 21:35
Köpte randigt, randigt och randigt plus vit fin liten grej Nelly.
Snajsigt till brun hy i sommar.

Anna Tunic SEK 129, Jeane Blush - NELLY.COM Amanda Tube Top SEK 129, Rut m.fl. - NELLY.COM Mens stripe SEK 159, Only - NELLY.COM  Price Maja Tunic SEK 149, Rut m.fl. - NELLY.COM
Finfina grejer!

Nu signar jag ut för ikväll vänner.
God förnöjelse!
;)

/L
- Det vanliga - | |
Upp