Oh jävlar.. det är allvar!!

Shit shit shit shit shit shit shit shit shit sshit shiiiiiiiiit!

Min lgh "Kungen" är nu upplagd på blocket.se.

http://www.blocket.se/vi/26575263.htm
(Länk)

Kolla in den vettja! Vare sig du är spekulant eller inte, jag vill gärna ha feedback på annonsen.

På torsdag, lördag och tisdag finns den även i Barometern. :) Jag ligger i, yes yes!



Om nån såg Dating in the Dark ikväll, kanske du kände igen Emilia som var med ikväll.
Tyvärr råkade hon hamna i samma program som det där andra psykot, som hånglade med alla och var allmänt likgiltig till vem hon gick hem med, bara hon fick nån. . bluuää! Skum brud! Stackars Emlila :S

Nu ska jag smaka på morotskakan som jag bakade tidigare ikväll. :)
Livet är gott!

/L
- Personligt - | |
#1 - - TINA M:

jävlar vad snygg lägenheten blev. såg bilder när du började renovera den....synd att man inte fått se den i verkligheten.

Har du sovankolv ( eller vad man nu ska säga ) eller hur är lgh byggd??

Upp