update

heyyy!!

förlåt mig för att jag skriver så sällan.
det har bara varit/och är så mycket nu.

men här kommer en update;

sålde ju min kung i onsdags,
flyttade in hos fredde redan under helgen innan.

i fredags tog vi med oss tina och josef i svarta pärlan
och drog till byxelkrok med anna, knoen, elin, peter, erik, ida och många fler
för att fira midsommar. Och vilket väder vi fick! badade två gånger och njöt av solen.
åt god nypotatis, snapsade "vanlig snaps", drack öl på taket.. så himla kanon!

   

på lördagen bar det hemåt, då vi var tvungna att påbörja flytten till nya lgh på
linnégatan. in med alla grejer, med en hel del hjälp från freddes polare.
den soliga kvällen avnjöts på ängö med utsikt över kalmar sund tillsammans med john, sofie, roffe, mange, henke mfl.

söndagen gick åt att jobba, och sedan hjälpa fredde rensa ur det sista på wernet. dessutom sålde vi min fina soffa igår. nu har vi alltså sålt; min soffa, freddes soffa och hans stolar och matbord. gutt!

idag på morgonen kl 6 väcktes jag av en tillsynes pigg fredde som ville att vi skulle upp innan tapetseraren kom. klart vi måste de, men inte utan att jag fått vara morrongrinig i en halvtimme först. åt frukost och sen tog vi bilen till stensö för att promenera kvart i 8. aaa! knäppt tidigt.. när jag kom till jobbet kände jag hur jäkla tidigt det är bläää. lägga sig tidigt ikväll eller va!?
Nu sitter jag här bland spackel och papp och hoppas att han killen ska bli färdig med detta imorgon! det vore ju hur skönt som helst. kan vi börja inreda juuue! o fundera på vad för soffa och säng vi vill ha.

nää om man skulle knyta sig.


sov gott nu vänner!

/L, direkt från kaoset på "Linné"
- Det vanliga - | |
#1 - - Kia:

Ser ut att bli en underbar lya!! Hälsa Fredde som ser ut att friserat sig ;) Kom till torget på onsdag!! :)

Upp