Muskelknutts och sånt..

Idag har jag börjat städa Kungen.
Jag har också jobbat, och sedan gymmat 2 timmar på de.
Skönt att träna av sig all skit.

Detta var min fjärde gång där,
men första gången jag såg nårra sånna där
muskelknuttar.
Du vet,
sånna som har snuskigt stora muskler
och förmodligen också tycker det är det
finaste på denna jord.
Aj aj nej nej...
De skriker som stuckna grisar när de pressar.
Vi har alla våra agendor.


Nu till Parken:

"Den här stan som gör mig så hög
Den här stan kan få mig så låg
Den här stan får aldrig nog
Av saker som går sönder
Tyckte dem sjöng som änglar när jag kom
Men jag måste ha varit galen
Vad var det som verkade så stort?
Vad var det som kändes så magiskt?


Jag har varit vilsen Lisa
Allt har gått helt åt skogen
Med mina stora drömmar
Dem flög som satelliter
Jag har varit vilsen Lisa
Men jag har tänkt på dig då
I fönstret lyser solen
Och du är nästan vaken"



Sov gott vänner! :)

/eran L


- Det vanliga - | |
Upp