Utan inbördes ordning

Jag älskar..


att lyckas. Därför bara ska jag klara detta jävla matteprov!

musik. Bättre terapi får man leta efter.

vatten. Varför köpa något som är så mycket godare i kranen?

träning. Skönt att bränna, tröttheten efteråt. Aerobics is the shit! Mumma!

havet. Det är ingen sopptipp. Det är vackert. Det är boplats till några av jordens häftigaste djur och fiskar.

snygga kläder. Skjortor, svarta strumpbyxor, t-shirts, kjolar osv.. :)

film. Det bästa på en fredagskväll, en go film med en go kille. Vilket får mig in på det jag älskar mest;

killen. Musikaliska, roliga, sköna, heta kille. Du vet. ;)

dans. På med en gammal 80-talsklassiker, och jag shake:ar asset till svetten lackar.

80-talet. Musiken framför allt, men också frisyrerna och kläderna, som ju är såå rätt nu!

min familj. Med en syster i Norge, förstår man hur viktig ens familj är. The Nilssons kick ass! :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jag vill avsluta med en skitcool grej som håller på att hända.

MySunrise är på väg att bli stora i bloggvärlden.
Två stora amerikanska bloggar har lagt upp deras video till låten "Pictures".




Check it out!

Stor kram

/L
- Kär - | |
Upp