Chicks, mintu and rock n roll!

Utsikten från min lgh, genom djungeln; mina växter i köket haha!!




I fredags hade jag fet fest här hos mig. Tjejerna från bandet kom över för att intaga flytande föda, sjunga och ta pressbild.

     

Vi började köra Sing Star för att sjunga upp hehe... tyvärr hade vi ingen fotograf, så vi förstod att alla att vi skulle bli tvungna att köra med självutlösaren.

      

Vi hade fan så roligt...
Det tog sin lilla tid att få fram foton alla blev nöjda med. Men till slut så hehe..
När vi var klara, hade tiden rusat iväg. Personligen kändes det som festen precis börjat. Nu började jakten på den perfekta fyllan haha..

     

Efter fotograferingen kom festen igång på allvar. Jag tog fram min favorit, mintu.  


Hanna tar rökpaus...

 Tittut! :D

Framåt 1 var jag lagom rundad och riktigt sugen på en liten sväng på stan. Maja var den ende av brudarna som drog med, men tillsammans körde vi järnet haha..
Kom till Larmet, och efter att Maja gömt sin dricka i en av kommunens fina rabatter, drogvi in på Olearys och dansade tills de stängde. En helt kanon kväll...

   

Nu måste jag göra mig iordning för jobbet.
Ha en riktigt goo dag vänner!

/L



  
- Det vanliga - | |
#1 - - Lisa:

Har du klippt dig? Vad fint det blev =) Ja, vi får ta och ses snart. Har försökt styra upp saker med Fredde, men det händer liksom ingenting. Ska ni på Springbreak? Ska ni gå in, eller sitta utanför isåfall? Kramar L

Upp