Springbreak-helgen.

Hey!

Förlåt, det har inte blivit mycket skrivet denna helg. Det har sin förklaring i det underbara vädret, som resulterat i att Nilsson hellre spenderat sin tid utomhus, än inne framför en grå trist dator.
Rosig om kinderna och vid god valör, tänker jag nu förtälja lite om vad som hänt de senaste dagarna.
Eftersom jag glömt kamerasladden hemma, får ni nöja er med bilder som jag ej själv tagit.

I fredags, så trött på att jobba, såg jag med stor glädje fram emot att få vara ledig i två dagar.
Drog och simmade en timme, sköönt! Hm.. behöver nog köpa en bikini till.

 
Denna bikini är så snygg tycker jag. :) Tänker köra på något svart i år. (HM)

Åt god mat, gick på promenad i Kalmar city och spanade på folk, träffade Matt och snackade lite. Mötte upp Fredde het och hyrde film. Vi kikade in filmen Mirrors med Kiefer Sutherland i huvudrollen. Den var sisådär, "filmen föll ganska platt" som Fredde uttrycker de. :) Mycket mys i fredags.

Lördagsförmiddagen tillbringade vi på stan, jag inhandlade två fett snygga linnen till sommaren. Sedan hem för ombyte och sedan vidare till Skälby. Igår gick årets upplaga av Springbreak av stapeln. Jag satt utanför med Freddes polare och deras flickvänner. Fredde-stackarn var tyvärr tvungen att jobba.
Knäppte upp första Tuborg-ölen strax innan tre, och kände att detta minnsann är livet på en pinne. Vi åt goda mackor som Mackan gjort, drack mer öl, och njöt av den sköna solen.
Framåt kvällningen fick jag samtal från Kristoffer, plastkusinen. Han befann sig på fest alldeles i närheten, så jg kände mig tvungen att ta en sväng förbi. Festen var belägen i en tini-tiny student-lgh, som lyckligtvis var utrustad med balkong. Plastkusinen var väl förfriskad och på gott humör. Det märktes att dessa karlar låg långt före mig i alko-kedjan hehe... Jag drog tillbaka till gänget, som nu började bli sugna på att dra hem och fortsätta festen hos Mackan. Solen hade då nästan helt gått ned, så jag hängde på, fjortisarna började också bli aningens för jobbiga med sina små cider. GEE!

Hos Mackan drog vi ytterligare öl och kollade musik-dvd:er, men inte så mycket mer hände där. Jag drog hemåt framåt tolv. Hemma hade Fredde froh kommit från jobbet, skönt! :) Fint avslut på en toppendag! Men lite kul är att jag inte märkte hur berusad jag var förän jag landade hemma och träffade Fredde hehe...

Idag har jag bara vart trött... blää...
Men, käkat god kina-mat med Papa Joe, dessutom vart i dalen och hjälpt honom lasta jollen på släp. Och, vart på promenad runt stan. Men nu är det fan slut på orken. ZZZzzz...

Till syster:
Hanna, Kasabians senaste musik, låten heter Fire.

 


Ha en go kväll vänner!

over and out..
/L

- Det vanliga - | |
#1 - - Jimmy.:

Men det blir ju lätt så, att man hellre är ute än sitter vid datorn. Skönt, men trist då man saknar dina inlägg! :(

#2 - - Åsa Bys:

Hoppas ni hade kul i lördags, låter ju onekligen så. Du blev grymt snygg i håret måste jag säga! (Lite avis faktiskt) Skönt att vara sommarsnygg!

Ha en underbar dag!kram

Upp