Har du ätit en våffla?

Våffel våffel våffel....

Idag är det våffeldagen vännen min, ätit några?
Åt en på jobbet. Detta är en del av charmen med att jobba på Apoteket, man vet aldrig vad som kan dyka upp.
Chefen M skulle själv grädda våfflor på förmiddagen, men glömde såklart järnet. Så min syster tog istället med sig det och ställde sig och gräddade våfflor på eftermiddagen. Det luktade ända ut till utgångskassorna. Det var jävla nice! Och sen att få smaka, uuhuu va himla gott!! Fick mig att, så här i lönetider, börja fundera på vad ett våffeljärn kan kosta...? hm... 

   (Mumsigt!)


Vid dagens utflykt med mutti till Hansa City inhandlades bland annat en sjukt snygg taklampa på Bauhaus. Vid tillfälle ska jag fotografera mitt vardagsrum så du får se hur kanonsnyggt där är här nu. Jag är sååå nöjd! :)

 
Sitter här och kikar på Lie to me som går varje onsdag på 4:an. Har faktiskt kommit till att gilla den här serien om hur experter läser av människors ansikten och direkt kan utläsa vad de känner.

Nej, ikväll känner jag mig oinspirerad. Så detta är vad som står till buds.

Hoppas du får en god natts sömn!
Saknar F.
- Det vanliga - | |
#1 - - Hanna:

Ja det kan jag förstå! Jag träffar också mkt folk i mitt yrke, eftersom jag jobbar i ett öppen kök där folk beställer mat direkt till mig liksom! Det är roligare än att stå och svettas i ett trångt litet kök med 50 andra kockar! ;) haha



ja det gör han! :D Min mormor bor också i mjölby! Och jimmys med för den delen ! haha, har mesta delen av min mammas släkt i mjölby, de allra närmsta ialla fall! =)



Nja, vi är inte såna fans längre, kan väl hända att man snackar om de lite då och då, typ om man hört att nån av de fått barn eller så! Lite kul är det ju att veta! :)



Kram!

Upp